JUL

Dagen blev lyckad, var iväg hela förmiddagen med farmor, farfar, syrran, kusinernavitaminerna och faster på jul -marknad(Y) Efter de stack jag och systeryster till stan för att inhandla dom flesta julklapparna till släkten. Gick runt där ett tag för att få tag i dom allraste bästa och finaste presenterna, eftersom julen är något jag och syrran gillar otroligt mycket älskar och ge bort presenter och se hur glada alla blir, hel klart är vintern en favorit årstid, skidor, skoter och all snö ♥ lovely! Nog snackat om jul och presenter!

Jag vet jag är förbannat dålig på att uppdatera, sorry, men nu har jag sagt som löfte framöver att jag ska blogga minst 1-2 inlägg per dag, så nu behöver ni inte kika in på bloggen i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback