ONSDAG

Förlåt för den kassa uppdateringen idag, har faktiskt suttit och pluggat i ungefär 1 och en halv h nu! (Y) Tills no-provet. Känner mig duktig:D Men nu ska jag gå och plugga utrligare lite till eftersom jag knappt hinner plugga något imorgon, sticker till stalllet direkt efter skolan och kommer hem någon gång runt 18.00 så hörs då! Kika föressten in någon gång runt morgon kvisten då jag kanske hunnit slänga in en outfit-bild. Hoppas alla har haft en fiin Onsdag. Godnatt och hörs imorgon. P U S S 

Fick bli en bild på förra årets risalamalta, bara för jag saknar julen så OTROLIGT!!!! mycket

Är jag ensam om de? :D

Kommentarer
Postat av: Allis

Shit va gott det ser ut!!!!!! :D

2010-11-26 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback