elsas mode

Allt är rätt så perfekt just nu! Sitter i världens bästa ställe nu (Varberg denna gången), solen skiner fåglarna kvittrar och det luktar gösel rätt så äcklig lukt om du frågar mig men samtidigt rätt så härlig, eftersom när man andas in den lukten känns det som sommar! Så jag kan säga att påsklovsveckan skulle gärna börja om på nytt när denna veckan är slut. Allt ät helt enkelt U-N-D-E-R-B-A-R-T-!
Har dessutom läst ut världens BÄSTA bok om du frågar mig- Elsa mode-och har redan börjat läsa elsas värld.(andra delen). Böckerna är såååååååhääääääär bra!
måste sticka nu, ska ut på min gula lilla cykel älskade varbergs-cykel. Vi hörs sen läsare.

Kommentarer
Postat av: clara !

åh gud! jag läste också ut den för någon dag sedan, den äger sönder ;)

2011-04-22 @ 16:58:30
URL: http://fashionheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback