Hemma - ett inlägg om allt och ingenting.

Hemma just nu vilket både är roligt och tråkigt. Saknar det redan (<3). Vi kom i alla fall hem runt 4 så har packat upp oså dära, käkat lite osv. Hasr också en extrem ångest att skolan börjar om mindre en 2veckor. Känner mig inte så manad att komma tillbaka. Hoppas verkligen dem 5åren jag har kvar går fort. Jag vill ut på äventyr i livet inte sitta vid en skolbänk i 11år. Nog snackat om skolan då det faktiskt är lite mindre en 2 veckor kvar. Njuuut av det sista!

Jag glömde ju såklart min systemkamera & kompaktkamera, innan vi åkte kändes det som det var något som fattades men kom inte på vad. Lite surt, men jag överlevde i alla falll vilket var ju tur ;). Blev lite kort med mobilen, men får se om datorn & mobilen vill sammarbeta det händer ju inte så ofta att dem vill det.

Nu tror jag att jag babblat klart om allt och ingenting känner mig rätt mör efter en 10timmars bilfärd från klockan 5 (gick upp) i morse tills klockan fyra på eftermiddagen. Där med vääääääldigt rörigt inlägg. Vi hörs när jag fått sova lite alldså i morgon. Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback