liseberg

Efter ca; 9h på liseberg är både ben och fötter rätt möra även halsen (efter allt skrikade, skirker rätt mycket har jag märkt). Blev allt från 1 dygnsur tur på flumride till två skrikade turer på lisebergsbanan och en snurrande tur i kaffekopparna. Oj vad det är roligt där alldså!! Var nära att hoppa upp i balder men jag stod över faktiskt får bli nästa år om vi tar oss dit.


Min dag imorgon blir det förmodligen stallet på Förmiddagen och sedan vidare till kalas resten av veckan ser rätt lugn ut också, tisdagen tror jag det blir stallet på morgonen (privatlektion) annars inget annat boka förutom skola (paniiiiik) på Torsdag, fredag och nästan alla andra dagarna på året, taggar redan sommaren 2012 redigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback