Ny vecka

Ny vecka, vilket leder också till skola & det var ruskigt segt idag också men det gick hyfsat ialla fall även om det var långtråkigt och seeegt !

Jag & världens bästa lollo (lovisa) drog först hem till mig efter skolan käka pastasallad & gjorde smothie sedan gick vi ut och gick och pratade & pratade bra att han en vän man kan prata med allt om, efter det stack jag hem till mig käka och sedan möttes vi upp igen och promenderade och köpte x-antal godsaker till vårat skåp! Perffa dag helt enkelt. Jag gillar dig mycket min vään ♥ Nu ska jag måla naglarna och sedan beger jag mig vidare mot sägnen, tidig & lång dag imorgon, skola; 8 - 14.15 och sedan stallet från 5-8.

Gick klädd i denna blus från odd molly tillsammans med Hunters & CM jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback