25 december - dan efter dopparedan

Hoppas er julafton blev lyckad & mysig! En av mina favorit högtider! Jag kan säga att jag även älskar att öppna och ge paket. Jag blev näst in till lyrisk av så mycket fint jag fick. (visar bilder i ett enskilt inlägg.). Men jag kan säga att jag är rätt rejält glad! Vi åt även gott och hade det mega mysigt. 

Idag är en sådan dag då jag trippar om kring hemma, kollar på mina packet, längtar till fjällen, är glad och mår allmänt bra. 

Imorgon lir det en tripp till Göteborg för lite mellandagsrea shopping. Förväntar mig att ett par låga bruna Johnny bulls ska finnas och självklart lite annat fint. 

Julmat, julgranen hos mormor&morfar & farmor&farfar, ljus, tårta, brasa. Fy tusan vad mysig julen är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback