idol 2011 - tungan i halsgropen

Om man sammanfattar min helg har den varit väldigt grym. Min början på helgen började grym. 

I fredags var jag nere i scandinavium och såg IDOL. Jag säger bara en sak, ggggrrrryyyymmm kväll. Förutom en sak, sveriges framtida idol, försvann ur idol. 22.33 (skulle jag tippa?) satt jag med tungan i halsgropen och "bita på naglarna" nervositet, och flög ur stolen när per lernström skriker Amanda fondell! En förbanelse jag sent kommer glömma, inte för att Amanda Fondell är på något vis dålig, utan mer för Moa inte gick vidare. WELL WELL. gjort är gjort, sagt är sagt. Hon kommer inom kort stå på stora scener och sjunga sina helt fantastiska och helt sjukt bra låtar, med sin gitarr. Och göra hela världen beröda - från antarktisk, till Afrika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback