Min sommar 2011

Det finns så mycket jag vill få med i bilder. Bilderna som är med på collaget är endast en liten, liten del av min grymma sommar!
Sommaren 2011 har varit en riktigt härlig hemma sommar! 
Jag och syrran tillbringade 4veckor i sträck i underbara varberg, jag åt sushi, drack kaffe på mcdonalds i mora, käkade mängder av jordgubbar, nöjt av lunget i norrland, köpte nagellack + målade naglarna (som alltid), saknade värmen i barcelona, såg lösa kossor på vägen! 

Jag skulle kunna skriva mils långa texter om vad jag har gjort, dock skulle nog ingen orka läsa det! Sommaren är så underbar! Och snart är vid där igen. Hoppas alla verkligen tar vara på all bra och fin tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback