Min vecka (49)

Min vecka har varit rätt kaotisk. Mycket plugg, inlämmningar och prov som ska in då betygen sätts på måndag. Men jag överlevde och förhoppningsvis med helt okej resultat. Snart är det bara 1vecka kvar av hösttreminen. Det har gått fort, samtidigt som jag vissa stunder, drunkat i läxor, prov, inlämningar och ställt mig samma jävla fråga gång efter gång  - varför började jag inte tidigare?. Förhoppningsvis ska man väll lära sig, men när ?

Nu sitter jag nymålade naglar insmröjade ben, nyduschat hår, nytvättat pyjamas och ny bäddad säng. Älskar den känslan då man ägnar tid åt att man går i sin egna bubbla för en liten stund. 

Min snapple - lemonad höjde upp pluggandet lite i Onsdags kväll med bonde söker fru (Haha, Lovisa. Hon påstår att det är bara jag och hennes mormor som sitter och kollar på det, man kan kalla det hennes HAT (läs!) program).

Följer ni min instagram föressten, uppdaterar så mycket som möjligt! Kajsaal är namnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback