Tisdag

Fick med mig lite smått och gott hem ifrån göteborg. En röd odd~molly jacka och även ett par jeans. Har insett att denna vintern har jag knappt kunna bära min mysiga gröna odd molly jacka, den har varit några (ganska många) cm kort i ärmarna så det var ett bra köp må jag allt säga. 

Johnny Bulls fanns inte i Göteborg utan sprang in på scorett här hemma och slog till på dom låga bruna paret. Så fina! Fixar lite bilder inom kort.

Idag har jag inte gjort mycket bytt en kjol jag fick i julklapp, skulle bytt till en storlek större dock var kjolen slut redan så fick bli en klänning bytte även ett nagellack då jag fick samma färg i julklapp. Alltså en dag då jag gjort nödvändiga saker. sånna dagar behövs! Vad har ni gjort idag? Slappat kanske? Eller hittat något fint på mellandagsrean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback