header & lördag

Hej igen, suttit och "designat" lite header men ärligt talat blir dem inte alls bra,ville göra och ha en lite vårigare , ljusare, men har inte bra bilder till de just nu, och eftersom de är vinter ute går de ju liksom inte ta några vårbilder, så får vänta tills de blir lite bättre väder ute, men ska försöka ta tag i bloggen utan ny header endå! Så får headern komma in i bilden lite senare!

Idag har de faktiskt inte hänt så mycket, vaknade 20 över 7 imorse och kunde inte somna om så gick upp då och pluggade faktiskt en hel del, så nu har jag bara lite NO kvar och göra i veckan/imorgon får se när de blir, och nu ikväll har jag faktiskt städat rummet också så de jag brukar ha som söndags syssla är gjorda nu, härligt med en "ledig" söndag, utan massa plugg och skit imorgon. Fast jag ska faktiskt till Ellagården och äta brunch igen, dock inte med pappas sidas släkt utan med mammas denna gången, ska bli jätte mysigt. Ska försöka få till lite bra kort då. 
 
förlåt att text-en/erna blev lite konsiga känner mig trött och inteb på skrivar humör just nu.

men vi hörs. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback