IGÅR-IDAG-JUST NU

Tjenixen!

Blev inge uppdatering igår, sorry. När jag kom hem bakade jag chockladmuffins, vilket jag inte lyckades så bra med, *pinsamt*. Botten och toppen blev helt brända så om man ville få någorlundagod chocklad smak fick man gröpa ur lite ur mitten. tog sedan och smakade på dem (resultat=äckligt!!) och kikade på stylisterna. stack till stallet sedan.

Idag har de faktiskt inte hänt ett dugg mycket, bilden var inställt, så fick sluta en timma tidigare vilket var lycka, (vi fick dock en uppgift och göra hemma istället) hann hem och äta lite mellanmål innan de var dags att gå till frisören tog bara topparna, härligt och få av de slitna.

Nu tänkte jag faktiskt ta chips, sätta mig i sägen med datorn och kolla på ett avsnitt av landskampen ett ganska roligt program faktiskt.

förlåt att de inte har blivit så mycket bilder de senaste,får ta mig i kragen och ta lite bilder. I morgon tror ja faktiskt jag skulle hinna, tummen upp, men som sagt vi får se. Ska försöka få lite bra outfit bilder också.

Vi hörs, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback