~Lördag~

Internet har krånglat hela dagen, från och till och såklart när jag tänkt och bloggat har internet sagt "webbsidan kan inte visas" lite surt, men nu har de funkat någon timme så får hoppas de fungerar nu.

Syster och jag åkte till stan en stund för att införskaffa en present till sysslingen som fyller år imorgon, GRATTIS!!
Vi gick och kikade lite i butikerna också, fick med mig ett par sammetstights hem, ser dock inte riktigt ut som tights utan mer som byxor,vilket gör att dem blir ännu snyggare! Har letat efter ett par ganska länge, tillslut hittade jag dem och kollar sedan på prislappen där det står endast 50:-!!!! som hittat! *Glaaad* . Kikade lite runt i några andra affärer men fastnade inte riktigt för något.

Nu har jag precis målat mina nails rosa med små söta blommor (nagelklistermärken), lite gulligt tycker jag allt. Är ju trots allt en naglacks-galen, har nog gått med naglack på naglarna nästan sen i sommras,tagit bort, sättit på nytt, tagit bort, sättit på nytt osv.osv.

Tänkte ta ett kort på thightsen och sommar-favoriterna som jag gick med i sommar. låter de bra?

Vi hörs, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback