Hajen lågprismarknad

Drog in till stan idag, käkade pizza och kikade runt lite hittade en üüüüüüüüber fiin kofta - grå och lila och från mitt favoritmärke mer än så säger jag inte (visar bild sen). Sedan rullade bilen mot hajen lågprismarknad handla mat stod på tur, tråkigt. Jag överlevde i alla fall. Nu väntas Kalifornisk Ceasar sallad. Gahhhh så gott!
Provade även en annourlunda capri sonne - resultatet var inte som den herdliga alldså mums. Men helt ok.
Sann hallonsorbe älskare , ja då är man tvungen att prova alla dess sorter.
Frossade över den "enorma" godis hyllan. Självklart resulterade det med en godispåse i handen efterkassan. 
När jag kom hem blev det lite TV-tittande - Vad blir det för mat?
För min del blev det Turkis youghurt m. honung & hjärnnötter (valnötter) till mellanmål. MUMMA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback