måla naglarna - titta TV - läsa och sedan sova ?

Kikar in lite bloggar och hör hur fåglarna piper utanför, låter riktigt sommrigt och härligt! Funderar på att måla naglarna, titta TV eller byta om till pyjamas och läsa elsas värld? funderar faktiskt på sista alternaticet då jag dragit på mig en dundrans förkylning och jag troligen kommer väckas hyfsat tidnigt imorgon av 2 underbrara kusiner som gapar som 2 stollar. får se vilket av altenativen det blir, imorgon kommer i alla fall mammi ner ♥ och på söndag pappi & syster ♥ mamma kommer troligtbis ner på eftermiddagen/kvällen så morfar och jag (kanske mormor?) och kikar på när kusinen spelar cup. Blir nog en mysig dag tror jag.
webcame bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback