Lördag

Idag har jag absolut inte gjort något idag förutom varit på stan en sväng bokat synundersökning och hittat mina vår-jenas (visar bild sen), säger i alla fall att när man har på sig dem är de fokus på byxorn, mer får ni se sedan.

Sitter och gör inget just nu, förutom lyssnar musik och kolla lite hästannonser för skoj skull, kikade också in på hööks hemsida och såg att de var rea på hv-polo tröjor, hade tänkt och köpa en par nya ridbyxor och någon ny tröja till våren, och de passar utmärkt att de är rea på dem tröjorna, dem är ju faktiskt grymt snygga också, men får se om jag köper något snart eller om jag väntar till våren faktiskt är här på rikitigt.

Sitter också och funderar på om jag ska ta och städa mitt rum när jag endå inte har något och göra, jo tror de får bli så, så städar mitt rum, hörs om någon timme med mer uppdatering;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback