no-prov och semlor

hejj, ganska härligt att i söndags fixade jag lite tidinställda inlägg, då bloggen inte ser så tom ut om man inteskulle orka blogga någon dag. Dagen i sig har varit ganska jobbig, gått från halv 9 till tio i 4 med endast en kvarts rast som jag hann slänga i mig ett grönt äpple på och sedan vidare till no salen och skriva ett no-prov i fysik, det absoluta tråkigaste ämnet jag vet!, men gjorde mitt bästa och mer en så kan man faktiskt inte göra, men de kändes bra faktiskt. fettisdagen är de också idag, hoppas alla har smaskat på 1 eller kanske till och med 2 semlor?, jag åt dessvärre en halv vaniljsemla, inte jätte förtjust i semlor faktikt, dock tycker jag att en liten bit ska få slinka ner på semledagen.

Hoppas alla har haft en fin Tisdag i vårsolen och hoppas eran Onsdag blir lika fin om inte bättre. vi hörs kram.




ph: google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback