Saturday-morning

godmorgon, idag är de Lördag och de händer ingeting förutom lite plugg och städa rummet.
Var på stan en sväng i går, skulle lämna in mina glasögonbågar jag bestämmt mig för men så klart hittade jag ett par jag tyckte var jätte fina till så istället för att lämna in dem blev de och ta med sig ett par till hem, så nu gäller valet och kvalet (talesätt), de lutar mest åt dem jag tog med mig nya hem igår, men som sagt får se.
Nåväl fick med mig ett par svart chinos hem, spanat i dem många gånger men när jag tänkt köpa dem hade jag ju såklart glömt plånboken. ni får se en bild sen.

"Nu ska jag åka och köpa frallor och sedan färga håret, och duscha. vi hörs sedan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback