ridpasset-idag

Hemma efter ett riktigt.riktigt toppen hoppass på (min, skulle gärna velat att hon var det) bästa spirrit, hon kändes riktigt fin idag framåt för skäneln och lyssnade bra på förhållningarna , känner verkligen att hon är den rätta hästen för mig "min drömhäst", känns alltid som poletten faller på plats när jag sätter mig på hennes lilla rygg, alltid lika härlig känsla. bästadu! Vi hoppade i allafall inte så högt värmde upp runt 50cm sedan höjde vi till 60/65cm (frågade aldrig vad hindrerna låg på) och hoppade en ganska enkel bana-med fokus på vägarna. skulle gärna velat hoppa lite högre dock är det bra och träna på låga hinder med fokus på ect. sits, vägar, takt/tempo.
Nåväl det är väll det jag har pysslat med idag nästan hela eftermiddagen och kvällen har gått åt till att pysslat i stallet, har faktiskt inte gjort så mycket mer. I morgon har vi i alla fall studiedag, vilket är mer en bra, så vi hörs imorgon. Godnatt.
btw, varför skrev jag om ridpasset här? tror faktiskt inte att några hästintresserade tjejer/killar läser det här, dock tycker jag det är roligt och skriva lite om hur det gick, så för dem som inte tycker det är intressan HOPPA ÖVER den texten.
du är den bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback