MÅNDAG

Dagen har inte varit mer intressant än skola, plugg, käk och fotbollsgalan som är på just nu. Jag är nog en av dom få personerna som tycker fotboll är spännande att se eller lyssna på men spela är inget för mig, ingen bollsport om jag ska vara riktigt ärlig. Dagens morgon var också en morgon jag gillar - ingen stress. Provade också att dricka några klunkar kaffe (helt okej) till frukosten för att se om jag blev något piggare. Det gav ett positivt resultat. Kanske dags att börja dricka det lite oftare?


Idag gick jag klädd i en ganska enkel klädsel. Kofta & tröja - oddmolly tillsammans med reply svart-jeans och drmatensDet är dessa outfits jag gillar.
Enkla men endå ganska strikt och fräsch om ni förstår (?)

Föressten har ni käkat kladdkaka idag? Kladdkakans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback