MÅNDAG

Idag har det varken varit en bra eller dålig dag. Lite seg skoldag, som varje Måndag. Går från tio i tio till tre. Inte alls lång dag men fruktansvärt seg. Hur kommer det sig? Mot slutet av skoldagen började kroppen säga i mot. Det tar på krafterna att vara sjuk/förkyld. Jag började känna mig febrig och allmänt hängig. Börjar må lite bättre nu, så tänkte ta tag i lite Spanska, - glosor & Engelska, - verb.

Gick klädd i en ny tröja idag. Hittade den för en femtio lapp inne på lindex faktiskt (inte ofta jag handlar där), skönt material, -enkel och snygg. Rätt bra. Ha en fortsatt bra Måndag.
Mina svarta reply (favoriter) jenas fick åka på också och ett par bruna kängor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback