Min helg + idag (måndag)

Min helg har varit mysig. Sovit över hos farmor & farfar med små kusinerna, varit på julmarknad, inhandlat klart alla klappar till syster och som jag blev mer en nöjd med ♥ ätit tomtegröt och varit glad. Mer en okej helg ifall du frågar mig. Nu till helgen ska jag och syster baka julgodis och bara ha det allmänt bra. Helgen efter det blir det, julklapps inhandling med mormor & morfar och kusinerna på mammas sida denna gång (tradition). Fullt ös, men jag tycker det bara är roligt och mysigt. Så inget illa för mig.

INGEN BRA DAG!!!
Idag har jag inte haft en bra dag. Trött, 2 min försenad till so:n, äcklig skollunch, seg skoldag, tråkiga lektioner, huvudvärk, och människor som tror att dom är så perfekt och ska lägga sig i vad man säger och ens liv, trots att man knappt säger hej? Jo men tjena typ (?) 

Nu vill jag bara ha lov. Så jag slipper alla patetiska männsikor som bara gör mig frukansvärt frusterad. Imorgon ska jag göra dagen till den bästa och vakna upp med ett leende på läpparna. Ha en fin Måndagskväll. 


En sak väntar som gör mig sjukt glad i vilket fall...men vi får se vart det leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback