näsdukar, nässpray & ipren

Rubriken säger det mesta har dragit på mig en rijäl dundrans förkylning icke roligt. Men jag överlever i vilket fall som helst. Vilket är ju tur. Pyjmasen fick redan åka på 19.22, vilket jag kände var behövlig efter en ganska jobbig & stressig skolvecka, tillsammans med förkylningen/ont i kroppen/hängig nu på slutet.

Tänkte försöka visa lite pics på mina nyinköpt finskor (oj vilket fel ord, men fest låter också fel så det får bli fin), dem är i alla fall från vagabond. Jag kände att acneskorna inte riktigt var i min klang även ifall jag verkligen inte skulle tacka nej till ett par var det lite krångligt att få hem dem osv. Så jag slog till på ett par vagabond istället med bastante grov sula och med en tjock gummiklack, uuuuuursnyggt om du frågar mig - jag slår längden med dryga 1,80 i dem i vilket fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback