Nerskriven skit

Seg i kroppen. Tur det är fredag, säger jag bara! Lång dag i skolan idag och lite lunch = riktigt seg i huvudet och kroppen mot slutet och det håller även i sig nu. Har gjort hemmagjord vaniljglass, hallonsås och även en sats kolasås. Och en sådan skål satt fint i magen. 

Helgen har väll i sig inte så mycket att erbjuda mer än det vanliga alltså plugg, städning av rummet bland annat. Lyssnar på veronica maggio 2012 - verision av mitt hjärta blöder, rätt GO! Jag typ sitter här och skriver ner all skit jag kan komma på inprincip, så nu avslutar vi detta med att om cirkus en vecka drar jag från Borran (JIIIIIIIHHHHHHAAAAAA) mot ja ni vet väll antagligen, om inte är det väll inte så svårt att räkna ut. Längtar. Tack o hej!

Själva klart även ny målade naglar igen, denna gången ett rosapärlnagellack från O.P.I. Bästa märket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback