Litet steg

Helgen har i allmänhet varit väldigt lugn! Vilket jag tycker är ruskigt skönt. Och även dagen idag! Morgondagen lär bli lugn den med. Tanken är att baka cupcakes och hämta hem farmor & farfar som varit i en brighton (?) över några dagar. På tisdag återgår jag till vardagen igen. Skönt med lite rutiner!

Har börjat även börjat med ordentliga frukost rutiner. För bara några dagar sedan slängde jag bara i mig en macka och drack ett glas juice på stående fot. I helgen har jag tittat på nyhetsmorgon, läst tidningen, och druckit kaffe latte varje morgon! Litet steg in på vuxen-livet! Just nu smuttar jag på kaffe nummer två idag och äter nybakt socker-kaka.Gott med eftermiddagsfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback