om exakt en vecka

Om exakt en vecka har jag gått min första skoldag 2012. Jag hoppas verkligen att denna terminen ska gå fort och att vi kommer jobba med ämnen som faktiskt är någorlunda intressanta och roliga. Tiden går fort när man har roligt. Vi kommer dock att gå totalt 10veckor tror jag det var jag fick det till från vi börjar till påsklovet. Vi har nämligen paro i två veckor mellan sport -, och påsklovet. Vilket ska bli grymt roligt och skönt! Dessutom erbjuder vårterminen mer lov och fler lediga dagar. Lite pepp blir man ju allt på alla grymma lov.
När börjar ni skolan? Hur ser era skoldagar ut?jobbiga?roliga?spännande?intressanta?tråkiga?



Kommentarer
Postat av: Elin

Hihihi min födelsedag är med:D<3

2012-01-04 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback