Tankar

Jag återhämta mig efter en stunds vila i måndags morse och lite frulle på det knallade jag i väg i snön till skolan. Som jag sagt tycker jag att Måndagar är riktigt.riktigt.riktgt sega! Jag överlevde i vilket fall och nu sitter jag och skriver på en riktigt seg engelska uppgift. Lever livet gör jag i alla fall. Funderar lite mycket i vissa tillfällen vilket jag gjort idag, jag överlever i alla fall och skrattar skiten ur mig varje dag med min godingar i skolan, ialla fall, tur jag har er

Nu hungrar jag ihjäl snart måste springa och inta lite (mycket!!!!) käk och sedan fortsätta på min engelska en stund och sedan vila och fundera slut för idag framför TV. Ha det gött!

När det är ont om uppdatering här finns jag alltid på instagram kajsaal är namnet!

Min vecka! (än så länge, veckan är ju inte slut än)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback