barcelona-resa 2012 - text

Den 23 juni klockan 03.30 var vi påväg mot slutdestination - barcelona, en övernattning i tyskland-stuttgart. Klockan 17.43 lördagen den 24 juni rullade en svensk registrerad bil in i en fin, mysig, fantastisk by sant vicence de montalt.  En by som jag "lärt känna" på ett annat sätt mot dom andra gångerna vi åkt. Det kändes liksom - hemma, på något konstigt vis. En by jag saknar! Termometern visade 35 grader, trots kvällen, himmlen var klar blå och jag började redan då - må fruktansvärt bra! Tänk vad mycket solen och värmen kan göra. Lördagen blev söndagen och söndagen blev måndagen, måndagen blev tisdagen, vecka 1 blev vecka 2 osv. osv. Det gick fruktansvärt fort allting. Man hann knappt tänka. Men jag har haft det så sjukligt bra att det inte går att sätta ord på. Tre veckor är långtid, men ta vara på tiden det går fort! och en semester varar aldrig för alltid, då är det ingen semester. Tack ~världens finaste paradis~ för den här gången! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback